Det här önskar jag inte ens min värsta fiende

Har inte skrivit här på ett par dagar, dels har jag inte haft något speciellt att berätta och dels har jag varit så sjukt nere! Mina känslor har spelat mig ett ordentligt spratt! Har haft fruktansvärd ångest över hur jag betet mig i vissa situationer


Det är nu 8 dagar kvar till vi åker och paniken över att sitta på ett plan flera 1000 meter upp i luften börjar redan komma krypande. Får sån galen dödsångest när jag sitter på ett plan, vad som helst kan hända där uppe och det är läskigt deluxe!!! Ska försöka tränga bort det obehagliga och istället fokusera på att jag ska till värmen med mina favobabes. Det ska bli så sjukt roligt och det behövs verkligen.
GE MIG SOL, VÄRME OCH PARAPLY DRINKAR A SNAP!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0