Att vara tjej suger!!

Hela dan på jobb har jag haft ont i magen och mått illa men har försökt stänga ute de känslorna och intalat mig själv att det bara vart i mitt huvud eftersom det går massa maginfluensa och skit på jobb. Så trots smärta och illamående tog jag mig ner till stan när jag slutat. Växla lite pengar inför resan och hämtade ut kläder som jag beställt. Sen trodde jag att jag skulle svimma så skyndade mig hem och hann precis in på toa innan jag va tvungen att lägga världens pizza.
Det är inte influensa iaf, utan ett regelbundet problem som återkommer ca 1gång i månaden.
killar jag vill aldrig mer höra er gnälla, för har ni aldrig upplevt mensvärk vet ni inte vad smärta är!! Capish?
så nu ska jag bädda ner mig i sängen och knarka värktabletter utan dess like. Om jag inte spyr ner mina nya kläder först kommer det en bild lite senare.

Fick föresten min första: jag gillar din blogg- kommentar idag :) tack!! Och för att svara på din fråga så är Precor en step/crosstraning maskin som finns på mitt gym


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0