God! Go fuck yourself!

img_5157 (MMS)

Denna dagen har gått från dålig till bra till sämst!!
Dålig: trött och seg som ett djur hela dan. 
Bra: slutade tidigt och fick träffa Lina, snackade om allt mellan himmel och jord samt drack väldigt många koppar te. Nostalgitripp!! Två koffeintabletter och en Celsius senare blev det gymmet, biceps, triceps och mage även 65 min på löpbandet. 
Sämst: Nu verkar det som slutet är nära. Fuck! Jag vill inte! Jag är rädd så att knäna skakar och kan då inte ens föreställa mig hur du känner. Vad gör jag utan dig? Du förtjänar så mycket bättre än detta. Det är inte okej att du mår som du gör. Du är min hjälte, hjältar är odödliga. Det är iaf vad jag alltid trott, men jag har tydligen fel! F U C K!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0