Dag 4

img_9873 (MMS)

Vad har jag lärt mig idag då?
Jo att min diet ligger på 1000-1200 kcal per dag. Jag har en basalförbränning på ca 1400kcal/dag vilket  jag bränner av genom att bara stirra i taket en hel dag och hålla organen igång. Med mitt arbete och 2 pass om dagen förbränner min kropp ca 3000-3200 kcal/dag. 
Alltså ligger jag på minus rätt rejält. 
Jag har fått för mig att man ska ligga på minus för att gå ner i vikt men det är ju inte bara det jag vill göra. Jag vill ha muskler. 
Dagens i-landsproblem.

Vad har jag då gjort idag? Det ska jag berätta: jag har jobbat (chokerande), efter jobb va jag på gymmet och träna rygg men istället för att gå en timme på löpbandet gick jag en runda med fina Amanda som äntligen har kommit hem från Kroatien. Jag har även, trumvirvel dumdumdadum.. TVÄTTAT! Äntligen har jag ordentliga strumpor :)



Kommentarer
Josie

Men Ceciliaaa!! Du måste ju fylla på med energi för att orka med träningen!! Det blir inga muskler av det där ju.. Jag ville också losa i vikt, men jag väger mer än jag någonsin har vägt istället haha Skiter i det, så länge jag mår bra är jag nöjd :)

2011-06-30 @ 21:36:58
URL: http://jrosvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0