Dag 3

img_6531 (MMS)

Nu ska vi se här. Vad har hänt idag?
Såklart har jag jobbat, har kommit fram till att många i barnomsorgs är lite större pga personalrum. Skulle upp och hämta ett papper och möts av 2 mega stora godis skålar. Blev såklart sugen men mumla Turkiet, Turkiet, Turkiet för mig själv och gick stolt därifrån utan att ha tagit en bit. 
Efter jobb blev det en runda med hundarna och sen ner till gymmet för ett spinningpass. Och återigen hade någon tagit MIN cykel. Men än en gång mumlade jag Turkiet, Turkiet, Turkiet och körde järnet! Hallå löken. Nu har jag precis ätit en smarig kräftstjärt/räksallad och ska snart rasta hundarna sen blir det en välbehövlig dusch och sen ska jag försöka sova. Tidig dag imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0