Dag 2

img_3463 (MMS)

NU kan jag äntligen varva ner och ta en skön kvällspromenad med dogsen. 
Har varit igång sen 5 imorse. Jobbat, skyndat hem, lämnat in Melker och tränat. Idag blev det (somvanligtpåtisdagar) axlar och mage. Avslutade på löpbandet med 9/12 i lutning. Kändes lite som att gå i jävligt trög lera. Efter gymmet va jag tvungen att städa. Blir knäpp i huvudet av all kaos. Hade allsång på Skansen i bakgrunden mest för att både Måns och danny va med. Dom hade ju inte behövt fråga 2 gånger om man säger som så. 
Egentligen borde jag vara skit trött men är faktiskt inte det. Så en promenad och sen lite häng framför tvn innan jag ska försöka sova. 
från och med nu kan det bara bli bättre



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0