Brat!

Sämsta spinningpasset EVER! (bästa prestationen)
lite bakgrund:
Vi är ca 5 pers som går på spinningen och av någon anledning har det blivit så att vi har "våra egna" cyklar. Min är längst bak i hörnet
(gillar att höras men inte nödvändigt synas)
Idag fick någon för sig att ta min cykel på skämt. Men det va allt annat än kul! Blev barnsligt arg och irriterad. Ja, även jag kan bete mig som en bortskämd snorunge ibland. Va jävligt jobbigt att sitta på cykeljävlen irriterad som fan i en timme men det gjorde att jag kunde pressa mig själv ännu mer. Har ALDRIG svettats så mycket i hela mitt liv! Nu ska jag slänga i lite ricolinolja i håret och sen äta.


Kommentarer
ermina

hejhej! funkar ricolinoljan?

blir håret längre på 2 veckor som vissa säger..

Vill veta för jag ska nog testa det! :)

2012-01-22 @ 18:07:58
URL: http://eermina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0