Svar

grattis till resultatet ;) hur hittar du en balans? lätt att det blir för mkt när man är så inne i det, och kör på för hårt!? eller? vad äter du till middag om kvällarna? dricker du bara vatten eller är det ok med annat också? juice? kaffe? hur många cigg röker du om dagen??

Tack så mycket :)
Balansfrågan vet jag inte riktigt hur jag ska svara på men ska göra mitt bästa: Jag pressar min kropp så mycket jag kan men jag vet ändå var gränsen går. Visst kan det gå för långt men det har det hitills inte gjort och skulle det bli så så tror jag att mina vänner och familj hade reagerat och sagt ifrån.
Efter träningen äter jag 250 g kvarg(kessela) och ett knäckebröd eller en frukt. Jag dricker 1-2 sockerfria redbull om dan och resten vatten.
tyvärr röker jag ca 15 cigg om dagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0