Stairmaster to heaven

img_7901 (MMS)

FY FAN VAD JAG ÄR GRYM!!! Är det okej att säga så? Äh vet ni vad, det skiter jag fullständigt i! JAG ÄR TA MIG FAN BÄST! Har slitet som ett djur, gått upp innan solen och varit noga med vad jag ätit och vet ni vad? Its paid of! På 8 dagar har jag gått ner 3,2 kilo!! Hur jävla bra är jag då? Vavava? Har även minskat min fett procent med 1,4%. Jag är sjukt stolt över mig själv och detta motiverar mig bara ännu mer.  Idag värmde jag upp 30 min på precor. Sen axlar tills jag darra och mage tills huvudet snurra. Testa den här 8 minutes abs grejen, sjukt jobbig. Tacka Gud för pauserna.  Avslutade 1 timme på bandet.  Nu blir det en snabb dusch och sen hem till sara för allsång på Skansen.



Kommentarer
Anonym

grattis till resultatet ;) hur hittar du en balans? lätt att det blir för mkt när man är så inne i det, och kör på för hårt!? eller? vad äter du till middag om kvällarna? dricker du bara vatten eller är det ok med annat också? juice? kaffe? hur många cigg röker du om dagen??

2011-07-06 @ 08:25:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0