Dag 7

img_6960 (MMS)

Redan vecka 2 av helvetesmånaden. Tiden går sjukt fort! 
Kom precis hem från en timmes promenad och tänkte sammanfatta vecka 1 lite snabbt. Har tränat sammanlagt 13 pass på 7 dagar (ska försöka trycka in lite fler v.2) Måndag-halva fredag skötte jag min diet exemplariskt. Blev lite slarvig till helgen men nu vet jag vilka fällor jag ska undvika. Det har inte varit så hemskt eller jobbigt som jag trodde att det skulle bli. Det "jobbigaste" har varit all tid det tagit men det är det värt. 
Vecka 1 va bara uppvärmning. Vecka 2 blir stenhård!
faster, harder, longer



Kommentarer
Rebecca

Du är riktigt duktig som kämpar på så mycket :)

2011-07-04 @ 06:47:08
URL: http://beckyslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0