B-jörn

img_9083 (MMS)

Imorgon hoppas jag banne mig att det är sol så att jag kan få steka det kokta fläsket lite!!
Har precis kommit hem från bion med Sara. Vi såg kronjuvelerna. Den va flummig men faktiskt bra och vid vissa tillfällen jävligt rolig. Björn Gustavsson är verkligen i en klass för sig själv. På bussen satt där 3 personer bredvid oss, den ena mer retarderad än den andra. Den värsta va ändå killen som enligt sig själv till någon i telefonen, bara hade string och trosor på sig. Hur fan nu det går ihop?
Har även haft min "ätardag" idag så har unnat mig själv en glass och popcorn till bion, men imorgon är jag tillbaka igen. No excuses!! 
Nu ska jag mysa ner mig med 3 hundar och 1 katt i sängen och sova som aldrig förr. God natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0