As I said, God go FUCK yourself!

img_1338 (MMS)

Livet är fullt av ironi! Imorse va det värsta som hänt att jag försov mig och missade morgonrundan men när någon nära dig dör förändras allt på en mikrosekund. Jag kommer sakna dig mer än vad jag någonsin kan beskriva men jag vet att du inte längre har ont. Du kämpade väl men cancern slog dig. Om det finns en himmel vill jag tro att du och pappa nu sitter på ett moln, vakar över oss och pratar minnen. Vila i frid!
Hela dagen har gått åt att fly verkligheten. Gick hem från jobb eftersom jag ändå inte gjort nått nytta och stack direkt ner till gymmet. Jag sprang tills lungorna nästan exploderade och benen inte orkade längre. Efter det tränade jag rygg tills jag ulkade. Men tyvärr är verkligheten inget vi kan komma ifrån och varje gång jag inte hade något att göra blev jag påmind om hur brutalt livet kan vara. Ska försöka sova men har en känsla av att det kommer gå sådär.



Kommentarer
Trica

<3<3

2011-07-08 @ 06:14:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0