smärta är svaghet som lämnar kroppen

jag älskar det uttrycket!!

Har galet ont i min ljumske, tror att jag fått en mindre sträcning men jag överlever nog. Får fokusera på den grymma träningsvärken jag har i bennen efter det hårda passet igår.

När alarmet på mobilen gick av i morse halvdrömde jag fortfarande. Drömde att någon ringde för att berätta att jag vunnit några miljoner på lotto men insåg snabbt att Kl var 6 och att det var dax att gå upp och sticka till jobb. En riktig nitlott med andra ord :-P Jag älskar mitt jobb men avskyr verkligen dom tidiga mornarna. Nu har jag suttit och lekt bondgård i typ 30 min och gjort alla möjliga ko, häst, gris och fågelljud. Känns som att halsen ska kollapsa. Men kul har vi :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0