please dont leave me!

pratade med min morfar innan idag, skulle mest kolla läget och berätta om mitt nya jobb.   Läget var sisådär, han är nu nere på 53 kilo och han är över 1,90 lång. Strålningen börjar i början på februari.  alla säger till mig att vara positiv och mest prata om bra saker men det är så svårt!  Det enda jag vill är att skrika DÖ INTE! Snälla lämna mig inte.  Sen dagen jag föddes har morfar varit min stora idol och efter pappa försvann är han den enda manliga förebilden  jag har. Han är en sån person man verkligen kan se upp till!  Jag vill bara att han ska bli bra men det är utom min kontroll, jag kan bara stå och se på medans min morfar förvinner! det är fan inte rättvist!
pratade med min morfar innan idag, skulle mest kolla läget och berätta om mitt nya jobb.
Läget var sisådär, han är nu nere på 53 kilo och han är över 1,90 lång. Strålningen börjar i början på februari.
alla säger till mig att vara positiv och mest prata om bra saker men det är så svårt!
Det enda jag vill är att skrika DÖ INTE! Snälla lämna mig inte.
Sen dagen jag föddes har morfar varit min stora idol och efter pappa försvann är han den enda manliga förebilden
jag har. Han är en sån person man verkligen kan se upp till!
Jag vill bara att han ska bli bra men det är utom min kontroll, jag kan bara stå och se på medans min morfar förvinner! det är fan inte rättvist!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0