oh happy day!

Började inte förän halv 9 idag så hade lite sovmorgon. Idag kunde jag för första gången på läääääääänge cykla till jobb. Så hoppade på melker och trampade iväg.
När jag kom fram till jobb fick jag super bra nyheter.!
Jag har fått vik terminen ut, alltså fram till sommaren! Kommer nu gå över till månadslön istället för timlön och kommer troligtvis få egna mentorsbarn. Ansvar ansvar men jag älskar det. Det finns en viss trygghet i att ha ett fast schema. Måndag till fredag vet du vart du ska befinna dig och du vet hur mycket pengar du kan spendera varje månad. Tror att jag ska börja lägga undan ett par tusenlappar i månaden så att jag kan ta tag i mitt körkort. Det är banne mig på tiden! Men bättre sent än aldrig.
Tror att en intensivkurs är det som funkar bäst fär mig. Åka iväg ett par veckor och bara leva körkort och bilkörning.
Men det är ju inte förän om ett par månader så behöver inte stirra upp mig på det än.

Slutar jobba kl 5 så det blir snabba puckar hem och sen direkt till gymmet. Tror det blir axlar och om jag känner för det, läs orkar! Blir det nog lite bröst oxå.

Nu är rasten slut så vi hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0