nightmares

Igår när jag gick och la mig hade jag feber och mådde inte alls bra. J ag frös fast hela jag kokade. Som tur var kompis här så jag hade en varm kropp att krypa upp till.
När jag är sjuk drömmer jag alltid jätte konstigt och oftast är det sånt som jag är rädd för I verkligheten. Och när drömmer känns som verklighet är det sjukt läskigt.
I korta drag drömmde jag om att alex hade haft en annan tjej vid sidan om och när jag kom på det Var hon gravid. Han sa att han ville vara med mig men hon var ju gravid så inte mycket att göra. Så vi beslöt oss för att bo ihopa alla 3. Jag blev alltså styvmamma till någon vars mamma legat med min pojkvän under tiden vi var tillsammans och det sjukaste av allt var att tjejen är min gudfars flickvän.
Hatar att vakna med den känslan och behöva ifrågasätta om det var en dröm eller verklighet.

Mår fortfarande inte alls bra men tror att febern har gått ner lite iaf så snart bär det av till jobb.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0