live from the gym

I ett patetiskt försök att springa från mina problem beslöt jag mig för att idag är dagen då jag ska börja löpträna inför mitt och kalles kommande marathon.
Målet var 2 km på 15 minuter and I kickt as! 11,14!! Inget rekord direktt men jag är relativt nöjd för en första gåns löpare.
När jag hoppade av löpbandet fanns problemen givetvis kvar men det motiverade mig bara till ett svetigt axelpass. Körde även mage som styrkeavslutning.
Står nu på precor maskinen och försöker göra mig av med lite överflödskilo. Har ca 5 kg kvar till jag kan påbörja procesen med att vara nöjd.
5 minuter kvar sen är min halvtimme avklarad. Efter frullen och duschan ska jag möta upp världens bästa sötsmurf som äntligen kommit hem från sälen. Hörde ett rykte om en utflyckt :-P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0