kick my ass!

Idag stod kickboxning på träningsschemat. Så kl 6 drog jag iväg till gymmet för att slåss med lill kajsa.
Första boxningspasset detta året och jag har faktiskt saknat det så det är skönt att vara igång igen. Nu har jag kanske förutfattade meningar men jag trodde att alla danskar tyckte att ALLT var dejligt.
Men inte (thaiboxnings, mma och kickboxningstränarn) Maritn. Han är en dansk mördarmaskin! Under de först 10 minuterna trodde jag att jag skulle spy 2 gånger.
Dagen middag blev qournbitar i curry och ris. Pulligt deluxe :-P Efter middan attackerade jag kompis iphone och har nu spelat angry birds i nästan en timme. Fick tvinga mig själv att sluta. Galet hur besatt man kan bli av ett spel. Haha

Nu börjar snart 27 dresses och även om den är sjukt töntig så är den ändå rätt gullig. Så blir väl till att slö titta på den innan sängen kallar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0