its been a while

Nu var det ett tag sen jag blogga..
Livet har spelat pingis med mitt humör och mina känslor så har inte kännt för att skriva något men som alla säger såhär efter nyår: Nytt år, nya tag!

Sitter just nu på jobb men en kopp hemmagjort te. Vem visste att kanel, vaniljsocker och honung kunde vara så jäkla gott?
Känns som jag har jobbat som ett svin den senaste tiden men man får väl tänka på pengarna. Mikrofonkåt släng dig i väggen, här snackar vi pengakåt :P

Det nya året har hittils behandlat mig väldigt bra. Har underbara vänner som jag älskar och litar på till 76400%. Det ni andra kallar änglar kallar jag vänner! Kärleken har ordnat upp sig :) Tack gode gud för det för utan min andra halva blir jag.. ja just det halv! Har även börjat planera lite framtid, en del mindre planer och andra lite större.

Men nu är rasten slut så ni får nöja er med det så länge.
Hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0