gladiater

har precis avslutat ett träningspass från helvetet. sprang/jogga i 20 minuter.
fick träningstips från självaste Atlas (Roger) från glatiatorerna. Han är delägare på mitt gym och har på senaste börjat springa där en hel del, gåår braa.
Körde ett benpass som var sjukt jobbigt slängde även in lite mage och avslutade det hela med 30 min på precor maskinen.
är jag helt slut i hela kroppen, skönt men jobbigt.

Imorgon börjar jag jobba kl 6 så uppstigning sker kl 5! kommer inte vara människa förän jag slutar kl 1 men jag överlever nog :P

Nu är jag hemma hos världens bästa sötsmurf med Becky och ska kolla film. Tur att mina vänner tycker om mig för den jag är för jag är allt annat än fräsh för tillfället.

Skriver imorgon igen. ha det guttans :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0