give it to me baby

När jag kom hem från jobb såg jag till min förtjusning att det jag beställt från hm. Så stack ner till stan för att hämta ut det. När jag ändå var där kunde jag ju lika bra gå inom valen för att kolla läget. Det blev ett par vita converse, ett par jeans en väska och 2 böker. Allt inom loppet av 20 min
Direkt när jag kom innan för dörren slet jag upp mitt paket. En cardigan, 2 par bikini, Jeansshort, en klänning och 2 par skor. Ställde in dom nya skorna med sina nya kompisar och fick för mig att räkna dom. 55 par är jag uppe i och fler ska det bli! Såg ett par ljusblåa converse inne på Scorett och blev riktigt sugen. Får ta det nästa gång jag är i stan :-P

Eftersom ingen annan gör det åt mig måste jag nu diska och damsuga så vi hörs sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0