extra extra, read all about it!

Håll i er nu! Det jag nu ska berätta kan komma som en väldig chock! Är ni redo?
Jag är ledig idag!
Fatta grejen, hela denna dagen har jag varit ledig. För första gången på en vecka. Och jag gillar det :-D

Har tagit det lugnt och plockat där hemma lite, städat, tvättat, diskat och tagit det väldigt lugnt! Fick även för mig att gå ner i stan och titta om jag hittade något skoj som belöning för jag varit så duktig :-P
Resultatet blev 21 par trosor, 2 nagellack och en kort vårjacka. Bara det viktigaste alltså hahaha.

Träffade upp saxen i stan och rullade bort till donken och befetade oss lite. Mumsfillibabba. Nu sitter vi i hennes kök och avnjuter ett glas vin och varandras sällskap :-)


Kommentarer
Saaaxen

Meen vi kan väl göra som sist när Bertil satt i tvättstugan?



Men ulf , Bertil är en tax ..



HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA :)

2011-01-06 @ 11:19:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0