.

Imorse vaknade jag kl 7. Jag funderade på att gå upp och gå ner till gymmet. Men kom fram till att mitt fett och icke existerande muskler skulle finnas kvar ett par timmar till. Så lyckades efter många om och men somna om.
Vaknade igen vid 10 vilket var mer okej så tog på mig och gick raka vägen ner till gymmet. Sprang 3,5 km och gick 3,5 km på en timme. Nästa mål är att klara en mil på en timme. Körde lite mage och sen la jag mig i solariet :-D Riktigt skönt men brände mig lite. Det går över när jag gifter mig.

Nu har kompis precis bjudit på frukost. Ostbullar :-D Har även fått spela angry birds och nu tänkte jag fortsätta med det.
Smell you later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0