cizzi hatar!

Nu tänker jag köra en fuling och sno nrj hakims grej. Varje morgon har han Hakim hatar. Så den iden snor jag. :-P Varje måndag kommer jag ha cizzi hatar!
Dagens ämne är trötthet. Jag hatar att vara trött. Jag försöker sova bra, jag dricker energidrycker, äter koffeintabletter och dricker berocca varje morgon ändå känns det som jag går på lånad energi. Vet inte om det beror på vädret eller vad det är men jag är ALLTID trött och jag hatar det! Just nu känns det som jag hade kunnat gå och lägga mig och sen sova till på fredag. Jag behöver semester! Någon som har tips och ideer om hur jag ska göra för att bli piggare?


Kommentarer
Jeeny

jag har samma problem, är alltid trött fast jag käkar koffeintabletter och dricker redbull ..

2011-01-26 @ 22:41:49
URL: http://ilive4themusic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0