onsdag

Jag har haft årets sämst natt.
Jag har blivit våldtagen och misshandlad. Sett min mamma och syster bli plågade och min Morfar dog.
Ja givetvis var allt bara mardrömmar men det var inte det minsta skoj.
Katt, läs katt JÄVEL! Har levt loppan, sprungit runt, attackerat fönterrutorna och vält net blommor.
Jag har vaknat ungerfär en gång var 30:e minut. Halv 7 fick jag nog och gick upp. Gick ner till gymmet eftersom Onsdagar egentligen är min sovmorgonsdag och jag inte börjar förän 9. Var tvungen att slå ihjäl lite tid och göra av med lite irritation så det blev en 45 minutare på löpbandet. Gick 2,5 och sprang 2,5.
Nu ska jag hoppa in i duschen och stressa iväg till jobb.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0