lord have mercy!

Idag har varit en sjuhelsikes dag! Helt utom denna värld galen! Eftersom det är så många sjuka för tillfället och inga vikarier finns har vi varit 2 personer på avdelningen idag och det kan jag lova er, det är alldeles för lite! Har varit sjukt stressigt och nästan alla barnen har haft en dålig dag. Vet inte vad det är men hela dan har vatt åt helvetes jobbig. Jag brukar ha mycket tålamod men idag har det inte gått. Har varit alltför stressigt för att kunna varva ner och ta ett djupt andetag så hela dagen har jag gått på högvarv och det känner jag nu när jag kommit hem och kunnat lägga mig på soffan. Jisses!
Melker fick vila idag så har fått promenera lite, på vägen hem kände jag hur skönt det var att bara få röra på sig lite. Blev super sugen på att träna. Har inte kunnat göra det på 9 dagar och nu känner jag hur det suger i hela kroppen. Ska nog övertala syster att följa med mig. Får se hur sugen det lilla spigget är på det. Haha.

Har ovanpå allt fått en inflamation i mitt tandkött så efter jobb ringde jag till tandläkaren för att kolla om dom hade en tid till mig. Fick tid redan imorgon. Dom kollade även upp när jag var där sist och håll i er nu!!
18 juni 2008!!!
Det är alltså nästan 3 år sen sist. Har ingen tandläkarskräck eller så har bara inte haft tid de gånger jag blivit kallad och sen har jag glömt boka om tiden. Men imorgon gäller det. Har aldrig haft hål tidigare och jag hoppas att den trenden håller i sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0