inspired by the awsome Barney Stinson

mms_img36682 (MMS)

Så här snygg är jag dagen till ära. Den mest awsomea människan ever Barney Stinson sa en gång: "När jag blir sjuk bestämmer jag mig för att sluta vara sjuk Och då slutar jag att vara sjuk." Det är precis det jag gjort. Från och med nu är jag inte sjuk längre. Frisk som en nöttkärna eller på väg iaf. Jag ser kanske sjuk ut på bilden men det blir bättre kan jag lova Inget piggar upp så mycket som en ansiktsmask och nyfärgade ögonfransar :-) Nu ska jag måla naglarna i någon uppiggande färg men kan inte bestämma mig för om det ska bli klar havsblå eller nyon rosa. Kanske kör vartannat finger :-P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0