holly crap!

It's mad windy out there!
Har haft en riktig mys kväll med saxen larsson och malin. Det blev solsidan och grownups.
Solsidan levererade som vanligt. Grownups däremot var mycket sämre än jag väntat mig men man kan ju inte gå på vinst varje gång.

Nu ligger jag i sängen med dubbla täcken och oroar mig för att fönstrena ska blåsa isönder för got damn!!! Vad det blåser. Det susar i hela lägenheten. Jag har ett stort jäkla träd precis utan för mitt fönster.
Någon som kan räkna ut vad oddsen är för att det ska blåsa omkull och flyga in i min lägenhet?
Jag hoppas att kompis har bättre väder uppe i åre! Saknar honom redan men nu är det ju bara 6 dagar kvar tills han kommer hem.

God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0