cizzi hatar!

Jag HATAR hyreshöjning! Sen jag flyttade in i min lägenhet för snart 3 är sen har min hyra höjts med nästan 600 kr. And it sucks donkey!
I min värld ska hyran endast höjas när något i lägenheten förbättras och det har verkligen INTE hänt. Ibland vill jag påstå att den suger. Varmvattnet funkar när det själv vill. Elementen kommer aldrig upp i någon direkt värme. Och tvättsustans ska vi inte ens snacka om. 1 maskin som tar ca 1,5 timme. I torkrummet finns ens liten sketen fläkt som inte är till någon speciell nytta. Det tar nästan ett dygn för kläderna att torka.
Nu är jag väldigt negativ men jag tycker inte det är okej att höja hyran hur som helst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0