abs av stål

Nu har jag precis spenderat 2 timmar på gymmet. Inlede dagens pass med 30 min på löpbandet. Gick 2 km och sprang 1,5. Svettig som en jag vet inte vad blev det är jätte bra ben pass med Lill Kajsa.
Det blev även mage. Hittade en jätte bra "övning" på http://catty.se s blogg. Den går ut på att du kör 11 olika typer av situps 'a 14 rep per övning (vissa 28) utan paus. Resultatet blir 336 st. Det kan mycket väl ha varit det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv men det kändes sjukt bra EFTERÅT
Tiden på gymmet avslutades med 30 min på precor maskinen.

Huvudvärken är kvar dock inte lika mycket. Nu är det mest ett tryck över hela skallen så efter duschen blir det brillorna på och sen Top Model.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0