Tisdag 20:e december

Jag är den typen av person som reser mig upp för äldre på bussen, hjälper dom ta något från översta hyllan i mataffären och ler artigt när dom kör över min fot med sin rullator.
Men idag va det jag som behövde deras hjälp.
Stod i kön på ica och kände hur blodet började koka. Hjärnan domnade och benen vek sig.
När jag vaknade till igen låg jag på golvet med massa blickar på mig.
Men dom enda som faktiskt hjälpte mig va två äldre damer. Dom hjälpte mig upp, satte mig på en av rullatorerna och gav mig vatten. Dom pratade med mig tills jag mådde bättre och sen följde dom mig ut.
Nu är jag hemma och mår bättre förutom en extrem huvudvärk och ryggsmärtor så nu blir det soffläge ett tag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0