Tisdag 23 augusti.

img_5444 (MMS)

Hej sötnötter :) Im back!! Jag tänker faktiskt inte be om ursäkt för min bloggpaus eftersom jag har haft mina anledningar. Men nu är jag här igen, better then ever ;)
Vad har då hänt sen senaste inlägget? Jo det ska jag berätta: jag har hunnit va i Turkiet med underbara Sara, resan va sjukt rolig. Dagarna va varma så in i helskotta, nätterna va långa och fyllda av skratt. Kom hem onsdag natt och torsdag morgon packa jag om väskan för 4 dagar på Gotland med Kalle och hennes familj, även det va skit kul. Dock inte lika varmt :P
  För er som undrar hur det gick med helvetesmånaden kan jag berätta att det faktiskt gick bättre än förväntat. Jag lyckades komma ner i den vikt jag tänkt genom stenhård träning, jobbig diet och 5 veckors alkohol förbud. 
Det bästa som har hänt sen sist är givetvis D! Jag har kört en Carolina Gynning och lyckats lura min "pt" att falla för mig och sen på någon vänster övertala honom att bli min pojkvän. Jag har även hunnit fylla 23! Var tar åren vägen?? Som ni märker har det hänt en hel del men jag lovar att uppdatera oftare hädanefter så att ni slipper läsa långa sammanfattningar. 
Hoppas ni får en fantastisk dag, för det är ni värda <3



Kommentarer
*Tessan*

Som jag har saknat din blogg,älskar att läsa din motvation :0)

2011-08-26 @ 09:39:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0