You toke something perfect and painted it red

Beach 2011 närmar sig med stormsteg :p Men bikini ångesten är inte alls så stark som jag trodde att den skulle vara. Antingen är det för att jag inte orkar bry mig eller så kan det bero på att jag redan legat på stranden i bikini och märkt att det inte va så farligt. Att jag tränar som jag gör beror på 2 saker,
1. Jag tycker det är kul.
2. Jag är så fruktansvärt rastlös och behöver göra av med min överskottsenergi på något sätt.
Så idag efter jobb och 6 koffeintabletter gick jag ner till gymmet.
20 min på löpbandet som uppvärmning. 8 olika ben övningar och 60 min på precor som avslutning.
Nu ska jag hem till Saxen och hänga lite och svetta ner hennes soffa :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0