Just my luck.

Klockan 6 ringde väckarklocka, brukar gå upp direkt men idag va jag extra trögstartad så kom inte upp förän kvart över. Tog igen den tiden genom att skippa sminkningen. Precis när jag tagit på mig skor och jacka hör jag en smäll sen ett kras och katt kommer springande med panik i ögonen. Det smarta jävla djuret har alltså vält ner en blommkrucka så där är jord, blad och skärvor EVERYWHERE! Eftersom jag bor i en etta kan jag inte stänga In katt i ett annat rum medans jag är på jobb utan måste dammsuga och kolla så där inte ligger några skärvor kvar någonstans vilket resulterar i att klockan blir för mycket för att jag ska hinna komma i tid till jobb. Jag har halvsprungit och är snart framme, bara 10 minuter sen.
hur har er dag börjat?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0