Jag kommer, jag kommer, jag är nästan där.

Igår kväll skrev jag ett inlägg om hur min dag varit, mina tankar och känslor inför visa saker samt om min träning.
Skiten försvann! Så nu har min Iphone ytterligare en skavank/repa. Kan va för att jag fick en bitchattack och slängde den i golvet :P
Jag skrev igår att jag försöker sluta röka. Och nu är det ca 31 timmar sen jag tog ett bloss. Känner mig sjukt ofokuserad i största allmänhet och det skyller jag på att ciggaretterna tar upp 80 % av mina tankar.
De resterande 20% funderar en hel del på om this is it? Blir det inte bättre än såhär? Och, förtjänar jag verkligen mer och bättre? KARMA?
Som ni märker är det mycket som snurrar runt just nu. Men som vanligt kommer det gå över och livet återgår till det normala.


Kommentarer
Moster

Kämpa på hjärtat, det blir bättre!!!! Tro jag vet :)

2011-04-06 @ 10:19:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0