It feels so good being bad.

I need a mindcondom cuz om being mindfucked
jag va hos mamma hela dagen och kvällen igår har det blivit en helnykter helg och tro mig det behövdes! Så när jag vaknade imorse var jag utvilad och hade massor med energi så gav mig ut i den sköna vädret och gick i nästan 2 timmar. När jag sen kom hem igen insåg jag att min lägenhet såg ut som ett bombnedslag. Började plocka undan det värsta och sen hamna jag i nån slags trans. Diska, skura kylskåpet och ugnen, gick igenom garderoben och slängde 2 sopsäckar med skor och kläder jag aldrig använder, hängde undan alla vinterkläder och tog ÄNTLIGEN fram vår och sommarkläderna. Putsa fönster och speglar, dammsög, torka golven och tvätta. Nu är lägenheten jätte fin och luktar supergott :) Har även borstat katt och klippt hans klor, han behöver ju oxå vårstädas. Nu ska jag se om jag hittar något att äta eftersom jag helt har glömt bort att göra det idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0