just a dream

Sitter på bussen på väg till jobb nu, idag blir det modeshög 4-5 åringar. Första tanken när jag vaknade var att sjuka mig eftersom jag fortfarande är så förbannat trött efter helgen. Att det dessutom blev sent igår gjorde nog ingenting bättre. Efter att jag varit hos Becky kom Prutten till mig. Har inte träffat honom något i helgen så han var ju lite saknad. Trots att vi varit tillsammans i 2,5 år kan jag fortfarande få fjärillar i magen av honom :-) Nu är bussen snart framme, tänkte hoppa av några hållplatser tidigare eftersom jag inte börjar jobba förän 9 och inte känner för att sitta på jobb och glo. Ni får ha en bra dag så hörs vi ses. Chacha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0